tisdag 3 september 2013

Brennenstuhl arbetsbelysning i köket.........

 
I köket har vi bytt ut takbelysningen till dessa lampor som egentligen är
sladdlampor ämnade som arbetsbelysning. Jag har för mig att min pappa
hade någon liknande i garaget när jag var liten.

 
I SVD magasinet som låg i brevlådan igår visades denna bild på framsidan.
Jag tycker våra sladdar känns lite stökiga uppe i taket men när jag såg detta
så kanske jag gör något roligt med dem istället.
 
(Lampa Brennenstuhl från Clas Ohlson)
 
Till sladdarna som hänger ner utefter väggen har jag köpt metallklämmor
som jag tänkte använda för att sätta upp sådant som vi behöver komma ihåg. 
 Jag tror jag ska köpa något lite rustikt papper att använda till komihåglappar
så det blir lite enhetligt och stilrent.
 
(klämmor från Clas Ohlson)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar